Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Klachten
Indien je een klacht hebt over het ontvangen artikel kun je dit doorgeven via info@krabpaalwebshop.nl.
Vermeld in je e-mail het ordernummer, om welk product het gaat en wat jouw klacht is. Om een klacht in te dienen moet je beschikken over je factuur.
Gaat het om een beschadigd product? Dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van het product met de beschadiging. Op deze manier kunnen we de schade op afstand beoordelen. En kunnen we jou een passende oplossing bieden.
Garantie
Op al onze krabpalen en katten accessoires zit een garantie van 6 maanden
Het factuur dient als garantiebewijs. Deze dient bewaard te worden tot de garantieperiode verstreken is.
Let op: Als jouw artikel bij ontvangst al defect of beschadigd is dien je dit binnen 7 dagen te melden.
Een artikel wordt alleen vervangen of vergoed als het om een gegronde klacht binnen het garantietermijn gaat.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- schade door krabben aan de stof en het textiel
- slijtage
- beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing